Saturday

Helg! Sinnes vad tiden går. Igår så åkte jag ned till Prince William County för att käka IHOP med Mirva, au pairen i Manassasfamiljen. De är i ett annat cluster än oss, men funderar på att be att få byta till vårat. För let's face it, Fairfax County clustret är rätt så jäkla bra. Våran counsellor Terry är underbar! Kanske inte världens mest välorganiserade människa, men hon är sjukt trevlig och rolig. Efter IHOP åkte vi till Mirvas hus och hängde i nån timma, och Jesi gick över gatan från hennes hus efter att hon kom hem från fotbollsmatchen på hennes skola.

Idag ska jag åka och gå lite i affärer, besöka Barnes & Nobles (eventuellt titta på en Nook eller Kindle eller nått, en läsplattamojs. Jag älskar böcker men de tar upp så mycket plats!), och allmänt sånt. Ikväll ska jag antagligen gå ut i D.C med Iida, men vi får se hur det blir. Jag vill hellre att vi är mer än två, så ska försöka få med Alejandra eller nån. Blir dock att jag kör isåfall, för jag orkar inte behöva fundera över hur fan vi tar oss till och från metron och supa istället för att veta att när vi kommer hem med sista tåget mitt i natten så kan jag bara sätta mig i bilen och köra hem. Måste bara komma på var vi vill gå ut... Lutar mot Ultrabar eller Fur. Men troligen Ultrabar för det ligger nära metron.

Kommentarer
Postat av: Isa

Hur kommer man in på uteställen om man är under 21?

2012-10-09 @ 00:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0