And I wondered to myself...

Why the hell har jag så många endollarsedlar i plånboken? Löjligt. Har även en gigantisk och växande hög med mynt på mitt nattduksbord. Ska ge mig på jakt efter en spargris idag tror jag. Använder nästan aldrig mynt ändå så. Igår var min sista helg här i Rockland County, så ett helt gäng av oss au pairer drog ut på Pour House. Standard. Höll på att inte komma in för vi kom senare än vanligt, men dra på med "I'm Swedish, I don't know anythiiing!" så går det bra. Lustigt att de var så kinkiga igår, vanligtvis så bryr de sig verkligen inte ett dugg. Var även på Woodbury Commons före det, ett område med massa outletbutiker. Blev dock inte så jättemycket shopping för min del, köpte bara ett par vita Converse och två linnen från American Eagle.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0