"Does this even match?"

It was one of those mornings. I rushen av att springa ut genom dörren för att få kidsen till skolan och sen skjutsa min vmamma till jobbet så blev min outfit av någon anledning knallrosa mjukisbyxor och armégrön Au Pair In America t-shirt. Och flip flops. Always the flip flops. Stannade till bredvid J som höll på att ta på sig skorna och muttrade 'Does this even match?' vartpå han säger 'Yes, you're okay'. Bless his eight year old heart.

J har en playdate idag efter skolan, så jag och V har a moment to ourselves. Vi ska baka tårta. En rosa tårta, because why the fuck not. Jag ska fråga henne om hon vill åka på Tae Kwon Do, men troligen kommer hon inte vilja. Och min vmamma sa att vi kunde skippa det idag eftersom J inte ska dit heller, men hon ser så attans söt ut i sin outfit.

Jobbar även på att bli favorit au pairen genom bribery (fast nä). Känns som om jag kommer täcka ungarna med presenter i helgen. Fast inte. Jag gillar bara att köpa presenter åt barn. V har ju fyllt fem och av mig kommer hon få ett gör ditt eget läppglans kit, ett cupcakehalsband, och en fancy schmansy gymnastikleotard från GK. Sen får hon ju även en till leotard från GK av mina vföräldrar. Lever ut mina gymnastikdrömmar genom henne, eller vad? Make it or break it, here we come! Sen ska J få en radiostyrd bil av mig och en bok också, eftersom att det bör vara lite rättvist och han får lite grejer också. Inte kul när lillsyrran får alla presenter.

Köpte mig för övrigt ett par B. Makowsky skor på TJ Maxx idag för ynkliga 39.99 pix! Orginalpris låg på typ dubbelt så mycket. Stod även och pillade på en otroligt fin Michael Kors väska, men det får vänta tills jag har mer pengar.

Kommentarer
Postat av: mamma

har skickat ditt paket idag :)

Svar: woho!
vaknadeuppinorrland.blogg.se

2012-09-28 @ 08:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0