I'm in Virginia, bitch!

Jag har anlänt i Virginia nu. Har inte riktigt tid att dra någon lång berättelse men här är den i korta drag: Bussturen gick bra, min buss in till city var försenad men jag hann ändå med god marginal att ta mig till bussen till Virginia. Sov och läste mest hela vägen till Virginia. Min vpappa och båda barnen mötte mig vid bussavsläppet och vi drog till en italiensk restaurang i närheten, Piola, för att äta middag. Där mötte vi K, min vpappas 26-årige son från ett tidigare äktenskap. Efter det så körde vi runt i D.C en snabbis så jag fick se lite hur det såg ut, och sen drog vi hem till mitt nya hus. Det är väldigt lantligt, men ligger väldigt nära allt annat så det spelar inte så stor roll. Rätt mysigt att bo som på landet, men fem minuter bort så är man i civilisationen direkt. Mitt rum är inte helt klart än, men det spelar ingen roll. Allting går bra, och jag hör av mig igen så fort jag har "gotten settled in".

Kommentarer
Postat av: mamma

så skönt att resan gick bra :)

2012-09-09 @ 15:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0