Frat Boy

theBalms rouge Frat Boy är nog ett av mina favoritrouge som jag någonsin ägt. Det kommer in där på andra plats precis bakom MACs Mineralize Skinfinish i Petticoat som jag aldrig ångrat en sekund att jag grabbade tag på inne på PUB i Stockholm sommaren 2010 då det släpptes. Frat Boy är ett rosa/korall/whatever rouge som är så sjukt pigmenterat att jag inte vet var jag ska göra av med mig själv. Man får vara jäkligt försiktig då man använder det för att inte se ut som man har sminkat sig till en påskkärring eller nått. Det räcker att bara försiktigt röra i rouget med borsten också har man fått upp precis rätt mängd för en kind. Och fint blir det! Sådär rosigt och fint som rouge ska vara. Jag köpte mitt här, på Nelly.com för 199kr. Men det finns säkert på fler ställen. Var de än säljer theBalm, skulle jag tro.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0