China Glaze Señorita Bonita

Tokfint nagellack från China Glazes sommarkollektion Island Escape!!! Ja, det krävde tre utropstecken. Det heter Señorita Bonita vilket enligt mina språkskillz (läs: Google Translate) betyder typ "fröken söt". Jajajaja, sött är det väl. Här har jag två lager, men om man har längre naglar där det syns mer av din tip (det vita alltså) så kan jag nog rekommendera tre istället så du inte får VNL (visible nail line, alltså, då det vita syns igenom!). Jag har så satans korta naglar att det knappt syns nått vitt alls, haha. Baslack Mavala Super Base, överlack Seche Vite.


Kommentarer
Postat av: Mia

oj så härlig färg!! =)

2011-10-22 @ 23:19:34
URL: http://www.miasmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0