Happy fucking birthday

Idag fyllde min andra hälft Miriam arton. Miriam är en lång brud med hår som är lockigare än vad någon locktång någonsin skulle kunna åstadkomma. Hon tycker jättemycket om att läsa, och hon tycker jättemycket om Logan Lerman. Därför köpte jag henne boken The Perks Of Being A Wallflower som är skriven av Stephen Chbosky. Den håller på att göras till film just nu, med just Logan Lerman i huvudrollen (och Ezra Miller som support!!!). Och Emma Watson och den där bruden från The Vampire Diaries, i alla fall någon bryr sig om dom. Hon har lovat att jag ska få låna boken av henne då hon läst den klart. Duh. Så idag var jag iväg till henne på Djupviken för tårta och diskussioner om vad man ska klä ut sig till på Halloween. Vi ska trots allt på Statts halloweenfest, och då måste man ju anstränga sig lite. Jag ska vara Rödluvan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0