21/04/12

Fick just mail från familjen i Connecticut, de har inte matchat med en annan au pair. Phew. Jag mailade dom tidigare för att fråga om de gjort det, och de skickade nyss ett snabbt litet mail där de skrev att de var påväg ut nu (säkert lördagslunch med familjen skulle jag gissa på) men att nej, de hade inte matchat med nån annan, och de skulle skriva ett längre mail då de kom hem igen. Så mest troligen var det som jag misstänkte, att efter en vecka försvinner matchningen om man inte bestämt sig för att matcha (förvirrande att det heter matchning och att matcha trots att det är två helt olika saker... kanske man borde skriva ett inlägg om?).

Ikväll ska jag iaf på bio med mamma, vi ska se den nya American Pie-filmen. Den kommer säkert vara riktigt jävla dålig, så jävla dålig att den är bra. Inte bra-bra, men liksom.. patetiskt-rolig-jag-förstår-inte-varför-jag-ser-den-här-bra.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Tycker att din jakt efter värdfamilj är superintressant att följa :) Det skulle vara lite kul med ett inlägg om matcha/matchning, efetrsom det hela gör mig väldigt förvirrad.

Kramar, och lycka till!!

Elin

2012-05-01 @ 19:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0