Match #4

Imorse när jag vaknade så hade jag fått en till matchning. Tog dock halva dan innan jag faktiskt kunde se deras info, för att Au Pair in America har haft nå tekniska problem.

River Vale, NJ
http://pix.epodunk.com/locatorMaps/nj/NJ_18728.gif


Mamma som är projektledare av något slag, pappa som är ingenjör.
Tre barn, en pojke 6 år, I, en flicka 2 ½ år, S, och en till flicka på två
månader, A. Hade även hund och lite lustigt, en fågel av alla djur.

Det här verkade vara en riktigt trevlig familj, med bra familjevärderingar, men jag har redan mailat dom och sagt att jag inte är intresserad av att prata med dom. Vilket sved, för det var en fin familj. Men saken är den att deras yngsta är två månader, och båda föräldrarna jobbar heltid. Jag skulle alltså ha full care av en två månader liten knodd. Jag har lite erfarenhet av nyfödda, ja, men absolut inte nog mycket så jag skulle känna mig helt säker och trygg i att ha hand om ett såpass litet barn alldeles själv.

In other news så har min matchning med Connecticutfamiljen försvunnit från sidan?! Hoppas bara att det är pga tekniska fel eller något, för jag gillar verkligen verkligen verkligen den familjen. Och jag fick ju ett mail från dom bara häromdan att de var otroligt intresserade av mig. Har hittills inte fått något mail av dom att de matchat med någon annan au pair eller nått, så jag vet inte... Har dock ett vagt minne att jag hört att en matchning försvinner efter en vecka om man inte "valt varandra" då, så de måste kanske trycka att de är intresserade av mig igen. Får se vad som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0