Hell has broken loose in au pair paradise

Min nya profilbild på Facebook för övrigt. I alla fall. Screw hell hath no fury like a woman scorned, har ni någonsin hört hell hath no fury like a toddler who broke her last pacifier? Det är grejer det. J hade sönder sin allra sista napp igår, och nu är min vmamma bestämd på att det är slut med användning av nappar forever för hennes del. Skrik, gråt, mer skrik och gråt, that's about hur bra hennes nap går. Jag satte upp grinden på hennes rum i alla fall, också får hon helt enkelt vara där inne. Sova kommer hon knappast göra, men bättre det än att hon springer runt i resten av huset och blir ännu tröttare än av att chilla i sitt sovrum. Är dock rädd för att gå in där sen. Kommer se ut som en krigszon. Lovar alla hennes kläder kommer ligga på golvet. Och T har en mystisk hosta som gjorde att han vägrade sova. Fast nu verkar han ha somnat...

Fem timmar till helg, fem timmar till helg, fem timmar till helg... Ska ut med tjejerna i Nyack ikväll, antagligen på Pour House, eller Black Beard, vi har väl inte bestämt oss ännu. Hoppas bara de spelar bra musik på Pour House ikväll. Ska även snacka mer med värdmamman i familjen utanför Boston idag klockan sju. Har i princip valt att vela mellan den familjen och den i Virginia. Har inte snackat med VA familjen än dock, men om jag gillar dom så kommer jag att välja dom. Båda familjerna är bra, men Virginiafamiljen har en edge med deras location. Man ska inte välja familj utefter var de bor, de vet ni ju redan, men om man gillar båda så då väljer jag hellre den med ett stort freaking universitet typ tio minuter bort. No offense, men hellre det än ödemarken i Massachusetts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0