Snart helg!!

Har just fått båda kidsen i säng för en nap och hoppas nu kunna göra lite saker ostört. Som att diska... Vilket jag verkar vara den enda i det här hushållet som gör. Diskade någon igår efter middagen? Nä, tydligen inte för när jag började jobba idag var det ett berg av disk i köket. Tack, verkligen. Hur svårt kan det vara att sätta in grejerna i diskmaskinen och köra igång den... Jaja. Ska göra det nu och sen vika tvätt och flytta tvätt mellan tvättmaskinen och torktumlaren. Tror min vmamma ska komma hem lite tidigare från jobbet idag också vilket vore trevligt. Då kan jag ta med J till lekparken och faktiskt få komma ut ur huset en stund...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0