Instagram

21 plusgrader i december, och suddig college basketballmatch. Förra helgen spenderade jag i Richmond, VA hos min vmormor, typ världens roligaste människa. Hon är typ en kvarleva från hippetiden och så jäkla härlig alltså. Under veckan har inte alltför mycket hänt. Igår, fredag, hängde jag med Christin. Vi drog på fotbollsturnering mellan studenterna på George Mason och hängde med nå kompisar där. Drog sedan på hemmafest hos en av killarna, Faris, men kunde inte stanna så länge för att vi båda skulle jobba idag. Jag jobbade dock inte länge, 8 till 9.45 typ. Hårt liv. Tog med kidsen på taekwondo och sen var jag released of my responsibilites, så att säga. Bra, för jag planerar på att simma i alkohol ikväll. Förlåt, mamma och pappa. Jag menar såklart simma ansvarsfullt. Lexy hämtar mig nån gång i eftermiddag och sedan ser vi vad kvällen har att bjuda på. Hon skickade mig ett sms igår natt tjugo över ett där det endast stod "I am planning on kidnapping you tomorrow". Så nånting blir de!!

PhotoInformationPhotoInformation

Kommentarer
Postat av: mamma

ta flytvästen på dig ;)

2012-12-08 @ 19:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0