Hemtenta i Religion A

Vill dö. Min hjärna har nästan börjat automatiskt rabbla bibliska texter. Men nu är jag snart klar. Det är så nära nu till att jag kan skicka iväg den och bara pusta ut och fokusera på den andra uppsatsen som ska in i veckan, och ja juste, motherfucking MPR B projektet också. Problemet med Media är att det absolut inte förbereder dig för då lärarna öser en massa på dig samtidigt. Det låter som en jättechill linje, vilket det är ofta, och sen bryter helvetet lös och många har ingen aning vad de ska göra och helt stänger ned för vi är inte van vid att "ha det jobbigt" som typ NV elever, eller liknande. Tur nog så presterar jag bättre under lite stress, och jag vet verkligen inte hur, men på typ två dagar har jag spottat ur mig en åtta sidor lång typ uppsats om de tre abrahamitiska religionerna. Jupp.

In other news är det Alla Hjärtans Dag idag, urk, och jag spenderade den med Fanny på gymmet, och sedan hemma hos henne med Elin och en vaniljbulle från Shell, för semlorna var slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0