Canucks vs. Bruins

Klad_chey_93. Vancouver Canucks, aka my lovers (som ni kan se på mitt halsband, ahaha) spelade igår för första gången mot Boston Bruins (urk) sedan Stanley Cup finalen förra året. Och vad gjorde dom? Vaaaaaann! Dessutom stod andrahandsmålvakten Cory Schneider, vilket alltid gör mig glad, för jag är så misstänksam mot Roberto Luongo och hans slumpmässiga vad som liknar nervösa sammanbrott. Bästa tillfället enligt han att få ett nervöst sammanbrott? Under Stanley Cup finalmatcherna. Oh Luongo, u so hilarious. Not. Men i alla fall, Canucks vann 4-3, och det var precis som väntat en väldigt... retlig match. Tror kommentatorerna sa det var över hundra minuter utvisningstid, varav 40 var under de första fyra minuterna av matchen. Det var slagsmål hit och dit och en tackling på Sami Salo av Brad Marchand som var väldigt, väldigt, väldigt ful och som disciplinnämnden tydligen ska kolla på. Rätt åt han, så som han gjorde gör man bara inte.

Men nog om hockey, för det här ögonblicket i alla fall. Skolan börjar på tisdag, blöh, men jag tänkte i alla fall på att göra en video om hur jag sminkar mig till vardags. Eller en video med en sminkning i allmänhet åtminstone. Eftersom att jag har både webcam och mic på min nya bärbara så kan jag ju faktiskt spela in med ljud! Tankar och åsikter på det?

P.S Titta morgonfrillan asså! Haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0