Red lips

Sitter här och leker en liten lek jag skulle vilja kalla "Projektarbete". Med andra ord så pillar jag på just precis det, mitt projektarbete. Ser lite crazy ut när man har en helt annorlunda look på varje öga. Men håller man för ena så ser man lite mer sane ut! Känns dock som om jag har läppstift halvvägs till hakan, för det är målat utanför mina naturliga läpplinjer, ahaha.

Ögonskuggebas äe Urban Decay Primer Potion. Brynskugga är MAC Copperplate. Mascara är MAC Plush Lash. Läppstift är Max Factor Night Valley Red. Läppglans är Isadora Reflecting Cherry Gloss.

Vänster öga: MUS City Jungle, Too Faced In The Buff & Stiletto, e.l.f Black Bandit Shimmer Eyeliner.
Höger öga: MAC Shroom, Too Faced Stiletto & Lap Dance, Maybelline Gel Liner & Isadora Blonde Inliner Kajal.




Kommentarer
Postat av: johanna

när du gjorde din egen nutella, vad använde du för vaniljgrej? det står att man ska ha vaniljextrakt men kan man använda vaniljsocker? känns ju inte som att man använder vaniljextrakt så ofta, haha.

2012-01-16 @ 16:32:16
URL: http://paranormality.blogg.se/
Postat av: Louice

SV: Jag använde vaniljarom från Dr. Oetker, som finns på Coop/Ica/whatever bland bakgrejerna för typ 15 spänn. Använder hellre det än vaniljsocker då det är så mycket ja... socker, i vaniljsocker! ;) Men det borde gå bra med vaniljsocker också, I don't see why not liksom. Men du får nog ta och smaka dig fram lite då tills du får en bra mängd, eftersom att vaniljsocker har svagare vaniljsmak än vaniljextrakt (duh!).

2012-01-16 @ 16:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0