Skyr

Har precis kommit hem och duschat efter ett dubbelpass på Step In! Hardcore shit, asså. Först BodyCombat, och sen BodyBalance. Fick även en kommentar av instruktören för BodyBalance att jag är "så otroligt mjuk". Vig, alltså. Men det är jag ju, eller håller på att bli. En dag ska jag lyckas med både spagat och split. Det ultimata vore väl negativa splittar, men öh, kanske ska börja med att försöka få till en vanlig först. Nu sitter jag här och käkar en Skyr yoghurt med jordgubbssmak, aka min favvoyoghurt. Länge har jag letat efter någonting liknande den amerikanska Chobani på den svenska marknaden, och Skyr är det närmsta jag lyckats finna. Fasiken vad jag ska vräka i mig Chobani då jag bor i USA dock. Nu blir det ett avsnitt Suburgatory!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0