Ambassaden på måndag!

Sitter här och tittar på mina fina märken från då Lukas kastade av mig igår. Eller snarare var det väl jag som flög av för han blev för excited. Vi travade längs en skogsväg där det finns ett träd som fallit ned och ligger över vägen. Går att hoppa över om man vill. Men jag som inte är någon skillad hoppryttare vill ju såklart inte hoppa då. Long story short så var det omöjligt att hålla in han för att han är STARK AMEN NÅNTING, och då Lukas vill nånting nog mycket så är det mest bara att hänga med. Men det gick bra, så spela roll. Ett blåmärke här och där bara.

Imorgon åker jag och mamma till Stockholm, och på måndag ska jag på Amerikanska Ambassaden för min visumintervju. Har suttit och checkat av så att jag har alla papper och grejs klart idag, är bara kuvertet som är kvar att fixa, men det ska jag göra idag då jag ändå är inne i stan.

Och här är en bild på mig och Elin från studentveckan för att piffa upp ett annars ganska tråkigt inlägg!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha asså denna bild på mig!?!!? Dör

2012-06-20 @ 21:33:45
URL: http://elinohlundphoto.blogg.se/
Postat av: Louice

Skitsnygg!!!

2012-06-21 @ 19:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0