Fina Mac Miller!

Fick just ett samtal från mina fina vänner Fanny och Olivia som just nu är på Peace & Love och ser Mac Miller live. Avundsjuuuuuuuk amen nånting är jag :( Hade jag inte jobbat hade jag såååååå varit där. Först ringde Olivia under Knock Knock, men då hörde man inte så värst mycket. Men sen ringde Fanny under Smile Back och Donald Trump, och då hörde man riktigt bra faktiskt. Uhuhuhuh, vill också. Jaja, jag funderar på att se han och Whiz Khalifa i augusti. Måste dock snacka med min värdfamilj för jag tror jag kanske jobbar då. Nåja, nog ska jag hinna se han live medan jag bor i USA!

Lite lustigt att Mac Miller gick från att vara en artist jag inte alls tyckte om till en av mina favoritartister. Fast då jag inte gillade han var ju bara då jag hört Donald Trump, som fortfarande inte är en låt jag tycker om särskilt mycket. Life Ain't Easy, Smile Back, Missed Calls, Knock Knock, Frick Park Market, Up All Night, etc etc däremot är goa låtar! Speciellt Missed Calls. Den är lite annorlunda än resten, men samtidigt så fin. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0