Flyg till Stockholm? Check!

Har bokat min flygresa till Arlanda nu inför flyget till USA. Eftersom att jag har absolut ingen aning om vilken tid på dygnet jag kommer flyga än så flyger jag ned med sista flyget på söndagkväll och lodar på Arlanda hela natten. Med tanke på att en hel del au pairer fått flyga med tidigaste flyget (= incheckning av baggage typ fem på morgonen) så vågar jag inte boka tidigaste flyget på måndag från Luleå, vilket skulle göra att jag är i Stockholm typ sex eller sju. Med min tur kommer säkert min flygtid bli typ tre på eftermiddagen eller nån skit nu.

Såååååå, ingen som vill hänga med mig mitt i natten på Arlanda? Inte? No takers? Fan. Får väl läsa en bok då eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0