Happy (early) birthday to me!

Idag har jag hängt med min käre bror. Och mina föräldrar, y'know. Vi drog till Luleå för att han skulle få köpa sig en dammsugare till sin lägenhet. Sen, bam, hade han köpt mig en kamera i födelsedagspresent. Danke, brother! Mamma tyckte jag skulle krama han. Jag och han tittade förstående på varandra och skakade på huvudet. Jag och min bror kramas inte, det borde du veta by now, mamma. Jag ville ha en digitalkamera för att jag vill inte släpa med min systemkamera till USA. Den är så stor. En digitalkamera får ju liksom plats i byxfickan. Fett nice. Den är väldigt fräsig och har till och med inbyggda filter och allt. Väldigt flashigt! En Olympus VG-120 är det, by the way. Kanske inte den bästa digitalkameran on the market, vad vet jag, men jag tyckte den var fin i affären och funkade bra, och den var dessutom inte blodigt dyr. Så vem bryr sig egentligen! Inte direkt som om man använder en digitalkamera till världens mest avancerade fotografering, eller hur. Bara den kan ta bilder och filma är jag nöjd.

Nu ska jag se lite Terra Nova och sen sova tror jag! Jobb imorron, hojja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0