Ledig

Vad är planen för idag då? Jadu, plan är inte det rätta ordet. Höh. Vaknade för lite mer än en timma sen och gjorde frukost. Istället för min sedvanliga havregrynsgröt så blev det en varm macka idag med tomatpuré (mycket godare än ketchup!), rökt skinka och självklart, ost. Tryckte även i mig en apelsin, just for the fun of it.

Ska äta lunch med mamma när hon kommer från jobbet, och sen åker jag till Åbyn och är med Alex. Lovade också mamma att jag ska tanka innan jag åker dit. Min plånbok gråter, men man kan ju inte snylta på mamma och pappas bensinpengar för evigt. Inte som om jag måste tanka full tank anyway. DÅ hade inte bara plånboken gråtit, utan även jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0