Studenten recap

En hög med dåligt redigerade bilder coming your way. Orkade inte fixa varje enskild bild, så de är alla för konstrastiga och mojs. Men jag bryr mig inte, för, JAG HAR TAGIT STUDENTEEEEEN! Eh ja. Vi började dagen med champagnefrukost i Badhusparken där vi frös röven av oss och trotsade vädret som var minst sagt kasst. Sedan gick vi därifrån till skolan och satt igenom massa tråkigt lärarprat och tjaffs om stipendier och skit ingen egentligen bryr sig om. Och till slut, TILL SLUT, klockan 12.16 på ett ungefär fick vi äntligen springa ut. Jag var allmänt överexponerad i den enda bild som blev bra på mig. Coolt. Vi drog och åkte flak och skrek tills rösten inte höll längre, och på kvällen festade vi för sista gången som MP3A. Hade jäkligt roligt på 1906 och drog till slut hem där vid tretiden. Sedan där strax före fyra ringde en dragen Peroti mig, gulle han! Pratade i en timma med han på telefon innan han somnade, haha.

Fler bilder finns på Facebook för den som är kompis med mig där.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0