#Studenten2012

It has begun. Studentveckan 2012. Och med råge. Media levererade i lördags och gjorde Piteå osäkert. Eller snarare Rosvik, för det var där vi var. Tills vi åkte in på krogen. Så då blev det ju Piteyo ändå! Jag är med på en vimmelbild där jag ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig, men det gör faktiskt ingenting. Fast vi behöver ju inte ge den nå mycket uppmärksamhet. Mitt mål i livet var att inte hamna på P-Town, men hur bra gick det egentligen. Igår, söndag, var vi i Lillpite istället (seriously, mina classmates bor ju fan ute i bushen), men då körde jag så att jag var ju nykter, of course. Avslutade kvällen med att jag droppade förbi hos Fanny som också var nykter då hon har körlektion idag. Vi tänkte skypa med Peroti för att fråga vafan vi sa till han i lördags (vi ringde och sms:ade han, RR, och även RRs bror, men det var av misstag för RR ringde oss från Crilles phone vid ett tillfälle), men Peroti tänkte sova. Happ.

Idag blir det brännboll en stund åtminstone, inte så fint väder. Ska hämta ut min nya studentklänning som posten totalfailade med att leverera (seriously, gå och dö), och svänga förbi på UM för att få ut ett års supply med p-piller. Dom på Apoteket kommer ju tro jag är helt bäng då jag ba: Ja, jag ska ha ut ett helt år med piller! Höh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0