How u doin'?

Yes, indeed. Idag kom äntligen mitt Placement Pack, sköönt. Det kom inte med postbilen så jag blev typ sur då, men så kom jag att tänka på att det skickas ju faktiskt med DHL, hmmmm. Tur jag hade, för en timma senare kom DHL-bilen och jag fick glatt skriva under på en såndär elektronisk tjoffs och ta emot mitt paket. Vilket var bara en hög med papper, men jaja. Just nu är jag i princip klar med mitt DS-160, saknas bara lite grejer.

Var nyss på stan också och fotade mig till visumet. Man kan göra det själv hemma, men jag är way för lat, och det blir faktiskt bättre om man låter en professional göra det. Fotot ska ju vara så jäkla specifikt, en viss bredd, längd, allt möjligt. Huvudet ska bland annat vara mellan 22 och 35 mm, man får inte le, etc. Så därför ser jag ju skitsur ut, men jaja. Råkade slinka med lite tjoffs från Gina Tricot också medan jag väntade på att han skulle framkalla bilderna... Hehe.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

Håller just nu på själv att fixa med visum osv. Och ska till USA i januari. Tänkte bara höra hur du gjorde med dina kort? Hur fick du in rätt storlek osv. I datorn? :)

Svar: Jag gick till en fotograf och fixade bilden där. Var alldeles för lat för att göra det själv. Sen när jag väl skulle ha in den i datorn så skannade jag bara in den, klippte till och re-sizade i Photoshop till rätt storlek och sen vips, var de klart.
vaknadeuppinorrland.blogg.se

2012-11-26 @ 20:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0