It's a Monday

Sitter här i min one piece och har nyss käkat frukost. Har ont i lilltån också för jag lyckades på något vis tappa laddaren till min bärbara på foten tidigare. Japp, jag lyckats med sånt. Det blev chokladhavregrynsgröt till frukost, så jävla svinigt gott det är. Synd bara att det är lika nyttigt som en hamburgare från Donken, typ. Eller ja, kanske inte riktigt på den nivån, men ni fattar. Skulle väl bli tusen gånger bättre om man använde typ kakao och stevia, men fan, ingenting slår O'boy pulver! Så ibland får man ju faktiskt unna sig det, haha. Det godaste är ju oftast det onyttigaste, möjligen med äpplen och jordnötssmör som undantag!

Idag ska jag kila förbi på förskolan där jag arbetat mycket de senaste åren, fått mycket av min barnerfarenhet ifrån och två av förskollärarna skrev barnreferenser åt mig. Jag lovade ju att komma tillbaka då jag valt familj och så, och berätta. Ska även förbi på min gamla högstadieskola nån dag och berätta för min gamla engelskalärare. Men inte än, har en film på en pjäs vi gjorde i nian som jag ska bränna ut på DVD skiva åt henne först.

Hade även fått mail från Nina imorse, den nuvarande au pairen i min värdfamilj. Hon berättade att hon kommer vara där några dagar då jag först kommer dit, hon åker inte förrens den 17:e och jag är i Pomona den 13:e (flyger ju den 9:e, men man har en orientation, typ kurs, först i fyra dagar). Så då berättade hon typ att hon ska presentera mig för de andra tjejerna i vårat cluster, och visa mig runt i området. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0