Luleå hela dagen

Har haft en låååång dag idag känns det som. Är helt slut i kroppen nu. Började med att alarmet ringde tio i sex på morgonen och jag slängde mig ut genom dörren fortfarande halvt vid sömn för att mata av en kortare joggingrunda á tre kilometer. Passade som bra sådär på morgonkvisten, skulle nog inte hunnit med mycket längre. Och jag fick inte the mjälltugg of doom den här gången heller, så de var ju trevligt!

Sedan åkte min grafgrupp till Luleå för studiebesök strax efter halv nio, och där har jag varit hela dagen fram tills nu. Mamma kom till Luleå för hon skulle ändå handla på Lush och förbi på Granngården just i Luleå, så då åkte jag hem med henne. Sen följde det med lite löst också, en kavaj från H&M, en burk med ansiktsmask från Lush (Mask of Magnaminty, min favvo, ska skriva ett inlägg om den!) och ett paket med Celestial Seasonings té som smakar (eller åtminstone luktar som, har inte hunnit pröva än) äppelpaj.

Och nu är det yoga om lite mer än en timma dessutom. Men det är bara bra, då får jag sträcka ut mina muskler som fortfarande är lite ömma sen i lördags då jag spelade Twister!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0