Update: Laguna Beach, CA/Manassas, VA

Skypat med familjen i Laguna Beach, Kalifornien idag. Dom var trevliga, pretty laid back, men det var fortfarande ingen WOW känsla med dom. Jobbigt ändå för att de verkade tycka om mig ganska mycket, pappan var imponerad över att jag skrivit ned frågor på förhand att fråga dom. Det "gjorde hans inre advokat glad", hahaha. Fick även se deras yngsta knodd, C. Och de ville nog skypa igen.

Tror att anledningen till att jag inte får någon wa-wa-wow känsla från Laguna Beachfamiljen är för att my heart is set on Manassasfamiljen, typ. Hade fått en massa bilder av deras hus idag och lite annat som frågor om när det var jag tog studenten och så. Och hon undrade även om det var diskussionsbart om att jag vill jobba i juni. Har ju sökt jobb på SCA. Men ärligt talat bryr jag mig inte om det om det skulle innebära att jag matchar med dom, är ju inte ens säkert att jag fått jobb där (om än troligt för man har ju connectionz). USA tre veckor tidigare > jobba i tre veckor på SCA.

Vi får se, vi ska skypa igen tror jag. Om de frågar mig då om jag vill matcha så kommer jag att säga ja utan tvekan kan jag lova. Det skulle isåfall innebära att jag flyttar till USA om 48 dagar. Fyrtioåtta dagar. FYRTIOÅTTA. Shiiiie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0