Update: Manassas, VA

Jahap. Så sket det sig också. Allting pekade mot att vi skulle matcha, vi pratade datum för arrival, jag mailade med deras nuvarande au pair, kontaktade au pairer i området som är där nu för att ha nå svenska buddies när jag kommer dit, det enda som fattades var själva matchen, och nu, nähäp. De kunde inte hitta någon att ta hand om knodden tills jag skulle vara tillgänglig, vilket såklart inte är förens då jag tagit studenten. Närmsta avgångsdatum efter det var 18 juni. Deras nuvarande au pair åker hem 1 juni, typ. De hade tydligen matchat igår. Senaste mailet jag fick av dom var i förrgår. Jag var tvungen att maila dom för att ens få veta att de tydligen matchat med någon annan eftersom jag såg att de försvunnit från min sida. Ok. Visst. Whatever.

Just nu vill jag inte ens åka till USA. Det svider för att jag tyckte om den här familjen så sjukt mycket, den var perfekt för mig. De borde inte ens ha kontaktat mig från första början om de visste att jag inte var tillgänglig förens tre veckor efter att deras nuvarande au pair åker hem.

Ska gå och dö nu en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0