Update: Pomona, NY

Nu har även dom försvunnit från min Interested Families sida! What gives... Har mailat och frågat om de matchat med en annan au pair (troligen), men men. Är absolut inte lika heartwrenched som när det kom till Manassasfamiljen åtminstone. Det var en fin familj, och vi kom otroligt bra överrens, men samtidigt var det otroligt långa dagar, och området de bodde var mer än hälften så litet som Piteå. Och helst vill jag ju flytta till en stad med mer folk, inte mindre. Men men!

Edit: Nope, de var fortfarande intresserade. Vet inte varför de försvunnit från min sida. Kan vara för att vi inte matchat trots att de gått ganska länge.

Kommentarer
Postat av: Isa

Vad kul att du ska åka som au pair! Hittade din blogg via Skandinaviska institutets-facebooksida. :) Hade själv också tänkt åka iväg men håller just nu på med att få ihop de där barntimmarna. Men sedan så! Såg också att du tar studenten nu till sommaren - precis som mig :D Hoppas du hittar en familj som du klickar med! :)



Skicka gärna ett mail om du svarar på min kommentar. ^^

2012-05-08 @ 19:41:34
Postat av: Louice

Vad kul att du också ska åka som au pair! Om det är några frågor du har om ansökan och så, så är det bara att fråga :)

2012-05-08 @ 20:46:31
Postat av: Isa

Ja det är tänkt så i alla fall! Och det ska jag nog ta och göra om det är något. :)

2012-05-08 @ 21:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0