Valborgsmässoafton

Det här är den enda bilden av valborg som jag har på telefonen. Vad jag hittat hittills i alla fall. Kom till Skellefteå sent på eftermiddagen, vi åkte där nån gång efter halv fyra. Hade turen att få skjuts från Fanny och Olivias pappa, så det var ganska tjill. Sen köpte han oss både grönsaker och orientdressing till middagen, och frukost! Och kakor. Yummy. Till Olivia kom Alex, och från där drog vi till Moröhöjden tror jag det var? Eller Moröbacke. Jag vet inte, det förvirrade mig hela kvällen var vi egentligen var. Hade kul på en hemmafest där, and that's about it! Kände inte en kotte av folket där, men det kan ju vara trevligt också. Och ingen spydde på mig trots att det var två som barkade sönder, så jag skulle kalla kvällen lyckad. Wihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0