Who actually reads my blog?

Jag menar, jag ser ju att jag har läsare, men det är sällan till aldrig jag får kommentarer, eller har någon aning om vilka mina läsare är. Google Analytics hjälper en aning, men ändå. Är det folk jag går skola med? Jag vet att några av mina kompisar läser, men mer så, folk som jag faktiskt inte riktigt... pratar med? Sådana som jag kanske bara ser i korridorerna någon gång. Eller är det mest folk som jag aldrig träffat eller ens hört talats om? Sådana som dragits hit på grund av min venture into the land of att bli en au pair i Amerika? Vem vet, inte jag i alla fall.

Men man blir ju nyfiken. (Ja, det här är en hint att ni gärna får kommentera oftare om ni vill så jag vet vilka som läser...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0