Late night work

Kidsen sover, och mina vföräldrar är ute på sin date night of the week. Who knows när de kommer hem. Jag är planerad att jobba till strax efter 10 pm i alla fall. Får väl se. Har iaf datorn och en kopp té med mig här i köket så alltför illa är det inte. Var och sprayade mig idag för att bli lite brun och det måste ha varit nå knas med maskinen alltså. I vanliga fall så känner man sig knappt fuktig efter Mystic Tan, men den här gången var jag typ sjöblöt. Inte så det rann, men ändå. Helknasigt. Och ja, jag kör på spray tan. Enda freaking sättet jag kan bli brun, ju. Och hellre det än ligga i ett solarium och få hudcancer. Fast å ena sidan är det väl heller inte så bra att spraya huden med kemikalier. Men eh. Det är FDA godkänt och jag slipper vara blek. Måste dock ha varit nå tokigt idag.

En rolig sak med USA som jag märkt i skillnad till Sverige är att det är poliser jäklat överallt. Bara då jag körde från mitt gym till mitt hus idag såg jag tre polisbilar. Det här är alltså en sträcka på knappt en mil. Hjälper ju inte heller att jag är jätteparanoid över polisbilarna här. I New York gav jag zero fucks about the police för de gav zero fucks about me, men här stannar de ju för fan folk som kör för fort. Damn you, Virginia. Skämt åsido. Inte kör jag någonsin för fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0