Navy Football Game

Spenderade dagen i Annapolis, drygt 1 ½ timme bort i Maryland på the United States Naval Academys fotbollsmatch. Amerikansk fotbollsmatch that is. Var riktigt roligt, om än lite småkallt där mot slutet! Mös med tjejer ur mitt cluster, raggade midshipmens telefonnummer, the usual y'know. Midshipmen är vad killarna (och tjejerna!) som går på skolan kallas, är typ någon låg rank av nånting i the Navy. Dom går ju som college liksom... Jag och Christin skrapade i alla fall ihop hela fem telefonnummer på typ en halvtimma, och en inbjudan till att bli visade runt på campus av två riktigt trevliga killar. Inte illa! Får se om det blir nå av det. Hiskeligt snygga uniformer i vilket fall som helst. Och rätt roligt att vid touchdown av Navy så gjorde the midshipmen push ups i "the endzone". Det tyckte vi var rätt swag!

Skypade nyss en stund med Charlotte också. Hon var hemskt avundsjuk på att jag sett så många killar i uniform samtidigt. Fact is, jag är rätt avundsjuk på mig själv. Ha. Ha. Ha.










Kommentarer
Postat av: mamma

snygga uniformer ;)

2012-11-04 @ 10:35:59
Postat av: Josephine None

Jag är JÄTTESUGEN på att jobba som Au Pair i USA. Det enda jag oroar mig över är hur mycket man får betala egentligen? Hur mycket fick du betala?

Svar: Kan inte säga kostnaderna på rak arm, kan återkomma. Det är väldigt stor skillnad mellan organisationerna. CC är svindyrt (upp mot tiotusen om du vill ha bra försäkring osv) medan min organisation, SI är relativt billig i motsats, nästan hälften av vad CC tar. Mycket för SI inte tar en programavgift, aka en vi-vill-tjäna-så-mycket-pengar-på-dig-som-möjligt-avgift. Men ja, ge mig några dagar så återkommer jag med mer exakta siffror.
vaknadeuppinorrland.blogg.se

2012-11-05 @ 20:14:15
URL: http://artcage.blogg.se/
Postat av: Josephine None

Ja, tack så mycket!

2012-11-07 @ 18:44:07
URL: http://artcage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0