21.10.12

Har försökt få över bilder från min mobil i typ två dagar nu men den vill inte... Djup suck. Med en iPhone hade jag inte haft det här problemet! Fuck you, Pantech. Ska iofs få en iPhone inom närmsta framtiden, men vill ha den nu. Jag hatar telefoner med knappar. Man får ju ont i fingrarna av att smsa...

Igår var jag ut med Lexy i Alexandria på nå barer. Var väl sisådär, jag föredrar ju ställen dit man går och dansar, inte sitter vid ett bord och pratar och dricker öl. Jag kan för övrigt fortfarande inte dricka öl utan en liten grimas, men det är ju allt som serveras här så jag försöker fatta tycke för någon öl. Och som mina föräldrar och bror skulle säga så räknas knappast mesta ölen här som öl. Om ni tyckte Corona var vattnig så har ni inte sett någonting alls ännu! Vi slutade iaf upp på ett houseparty där vi vann i beer pong typ tio minuter efter vi kom dit, mot killarna som spelat typ hela kvällen. Girl power! Bestämde oss dock för att dra rätt snabbt för det var så högljutt och tydligen hade folk klagat på ljudnivån (lägenhetsfest). Och vilken jävla tur, för när vi rullade ut från parkeringen så mötte vi två polisbilar! Har aldrig tyckt min timing varit så bra som då. Arresterad för konsumption av alkohol under 21 ser inte bra ut ju, trots att jag faktiskt körde, så jag drack ju inte direkt. Men inte bryr sig polisen så mycket om det efter de kollar hur gammal jag är.

Idag blir det fotboll ála varje söndag. Lika med halvsova i en soffa en hel dag, men det är ju rätt så jäkla skönt det också.

Kommentarer
Postat av: Monika

Hej! vad roligt du verkar ha det, jag bor i Stockholm och är också intresserad av att resa till USA, och antingen gå på collage eller som au-pair. Vore kul om vi kunde prata lite och du kunde berätta vad som är bra/dåligt. hör gärna av dig!!
/monika

Svar: Det är bara att maila mig på [email protected] med frågor du har, eller fråga här. Så kan jag se till att svara på dom så bra som möjligt! För att lära dig mer om att plugga på college i USA kan jag rekommendera en blogg som tillhör en kille och en tjej som gick på min gymnasieskola. De pluggar i Santa Barbara, CA. http://jockelinnusa.blogg.se
vaknadeuppinorrland.blogg.se

2012-10-21 @ 20:43:52
URL: http://astudillo.tumblr.com
Postat av: mamma

lite nyheter: jysk har brunnit ner o subway ska visst öppna i stan

Svar: what?! jysk har brunnit ner?!
vaknadeuppinorrland.blogg.se

2012-10-24 @ 10:33:36
Postat av: mamma

japp...kolla på pt:s sida

Svar: holy shizzle
vaknadeuppinorrland.blogg.se

2012-10-24 @ 16:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0