It's a Monday

Så var det måndag igen, och en ny jobbvecka framför mig. Söndagen spenderade jag med Jesi och Colin, syster och bror. Vi såg fotboll, tebowed, och jag börjar faktiskt fatta lite grann av vad jag ser. Var väl hemma nån gång före nio på kvällen, och åkte dit typ halv ett. En lång dag då man degar i the basement och äter x antal påsar Doritos med Jesi. Och Colin bjöd med mig på en weekend till WV nån gång för att se college football och festa, hoot hoot. Man kan inte annat än älska trevliga amerikaner som adopterar en in i deras grupp av vänner.

Idag fick jag sovmorgon då jag ska jobba sent, och slapp jobba en timme på morgonen. Dagens schema ser ut som följande:

12.50: Hämta barnen på skolan, sedan hem och hänga, äta, leka
2.30: Åka till bibblan i Centreville för Js aktivitet
4.00: Åka hem, trycka i oss middag
4.45: V blir hämtad av mamman vi carpoolar med och åker till gymnastics
5.00 - 6.00: Läxor med J
6.00: Åka till Js simning
7.00: Vföräldrar lämnar av V hos mig på Js simning och åker sen till D.C
7.30: Åker hem med båda kidsen
8.00: Kvällssnack, dusch, läggdags

Busybee. Får se om vi ens åker till bibblan dock. Beror helt på hur stressig dagen är. Funderar fortfarande på hur jag ska trycka in att faktiskt laga middag där någonstans då min vmamma tyckte jag skulle göra kyckling. Blir antagligen att jag gör klart kycklingen innan vi far till bibblan, och sedan trycker in den i ugnen på låg värme så den hålls varm medan vi är borta. Och slänger dit lite chicken broth så den inte torkar ut...


Because why not put an eagle on everything... America fuuuck yeaaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0