My face

Tröttsam dag. Tog energin ur mig alldeles att åka till DMV och försöka skaffa körkort. Teoriprovet gick löjligt enkelt, hade bara ett fel och det var endast för att min hjärna helt stängde ned när jag i huvudet försökte omvandla fot till meter för att förstå mig på frågan. Amerikanska teoriprov har för övrigt bara 35 frågor. Om ni ville veta. Löjligt. Sen sket sig dock allting för att jag hittade inte bilens vehicle registration papper, vilket man behöver för att få ta körprovet. Var mindre kul. Så mina vföräldrar ska leta rätt på dom och så får jag fara in och göra körprovet och sen få mitt körkort.

Jobbade kväll dessutom då mina vföräldrar hade date night, så nu är jag helt slut i kroppen och vill mest bara sova. Men först ska jag mysa mig igenom senaste Supernaturalavsnittet. Säsong åtta är så mycket bättre än säsong sju so far!


Kommentarer
Postat av: mamma

lycka till med körprovet...
ta o kolla in serien "The Secret Circle" kanske du gillar den...handlar om häxor

2012-10-12 @ 10:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0