Sunday Night Football

Söndagstradition i Prince William County. Och vilken dag det blev! Allas lag vann sina matcher, förutom Beau och Gwendys lag Cowboys som spelade mot Lexys lag Ravens. Det var dock en riktigt intressant match, blev spännande där mot slutet alltså! "Mitt" lag the Redskins spelade mot Vikings och vann också. Inte för att jag egentligen bryr mig så jättemycket, jag känner ju inte direkt lika starkt för amerikansk fotboll som för till exempel hockey. Alltid trevligt när de vinner dock! Sen på kvällen var det premiär av nya The Walking Dead, så då låg vi i mörkret och skrek. Och konsumerade öl och vodka. Tydligen tömdes 1 ½ flaska vodka. På en dag. YOLO?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0