Beautiful surroundings

Måste ju bara påpeka hur fint det är där jag bor nu. Minus den gigantiska mansionen på våran väg som verkligen tar ifrån den i övrigt lantliga känslan... Man undrar ju hur de tänkte där. "Eyyy, låt oss bygga ett gigantiskt hus här mitt bland alla mysiga 50-tals hus med lantlig stil!!". Fast nä.

Petade just iväg lilltjejen på gymnastiklektion, vi växlar med en annan mamma om att köra varje vecka. Så i måndags var det vår tur att hämta hennes dotter/släppa av henne hemma efteråt, och idag kör hon. Helt ok. Killen är hos grannen och leker med deras barn, ska gå över om typ en kvart och säga åt han att han måste komma hem om en stund för han har simning 6.30. Och vi måste åka härifrån typ 6. Och efter jag kommit hem därifrån är jag off for the day! Inte för att jag har något att göra efter jobbet lol.. Lonely_girl_93. Måste skaffa mig nå kompisar här, hahah.






Kommentarer
Postat av: Fanny

men herreguuud vad mysigt det ser ut :)

Svar: It is!
vaknadeuppinorrland.blogg.se

2012-09-14 @ 11:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0