Blir mörkhårig(are) igen

Ikväll är det dessutom fotbollsmatch på universitetet. George Mason vs Navy. Min vmammas kommentar typ då jag berättade om det: Oh wow, lots of boys... then you have to look pretty! What are you going to wear? Hade en något rörig morgon med otroligt cranky barn efter en sen kväll igår, men till slut fick vi iväg dom till skolan. Jag ska sluta rätt tidigt idag också vilket är skönt. Ska hämta kidsen på skolan 3.30, och sen hem för ett snack, byta om till gymnastikkläder för V, och sen skjutsa henne och en annan tjej till gymnastiken tillsammans med J i bilen, åka med J efter det till min vpappas kontor, byta bil och lämpa av J hos honom, och sen köra genom rusningstrafiken till fotbollen, woho!

Igår var det förövrigt storm här. Något djääävulskt. Körde genom spöregnet till min vmammas kontor för att hämta henne från jobbet tidigare då de evakuerade byggnaden. Kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0