It's the weekend!

Avslutade just dagens jobbpass med att natta barnen. Mina vföräldrar hade date night, så jag och kidsen åt pizza (mina vföräldrars idé för att fira att det är helg, i princip det enda onyttiga jag sett dom äta sen jag kom, haha!) och såg en film (The Toothfairy). Eller ja, de såg film och jag diskade lite, satt en stund vid datorn, sådana saker. Sen var de bums i säng!

Imorgon ska jag klippa mig för första gången här i USA... Herregud. De som känner mig riktigt väl vet att jag avskyr att klippa mig, blir i princip aldrig nöjd. De senaste gångerna har jag dock varit nöjd för att jag hållit mig till en och samma frisör, en underbar frisörelev på en frisörsalong i Piteå. Men imorgon, då jäklar, då ska jag klippa mig hos Karen på VA Spa & Salon nere i lilla Clifton Village. Ska bli spännande, men enligt recensioner så ska de vara bra, så fingers crossed!

Kommentarer
Postat av: mamma

i värsta fall så växer det ut igen ju...

2012-09-15 @ 07:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0