Social security number

Nu kan jag skaffa bankkonto och sedan körkort, woho!

o

Kommentarer
Postat av: mamma

yay...ser ut som om pappa har signerat ju...lol

Svar: Kan vara för att våra signaturer ser så pass lika ut :P
vaknadeuppinorrland.blogg.se

2012-09-18 @ 17:14:32
Postat av: OLLLLLLE

Fattar inte, har du körkort eller inte? Körde du inte bil när du var i N.Y? :p

Svar: Jag har inte ett amerikanskt körkort! Däremot har jag ett internationellt körkort. Grejen är den att i New York får du köra på ditt internationella, men in Virginia krävs det att du tar amerikanskt körkort inom 90 dagar, so that's why jag ska skaffa amerikanskt :)
vaknadeuppinorrland.blogg.se

2012-09-18 @ 20:05:30
URL: http://oliviawik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0