The last few days of New York

Jag ber om ursäkt för bristen på inlägg de senaste dagarna, men det har varit mina sista dagar i New York och jag har i princip varit ute varenda kväll med vänner efter jag slutat jobba. Nä faktiskt så har det verkligen varit varenda kväll. Men det är så det ska vara. Igår sa jag mitt sista hejdå till alla i det som varit mitt hem de senaste två månaderna. Vi gick på The Cheesecake Factory, och sen hängde vi på en fest hemma hos en annan au pair och drack Corona med myggen. Ingenting jämfört med myggen i Sverige dock, kan jag lova. Idag packar jag det allra sista innan det klockan tio bär av in till city med bussen, och sen går bussen till Virginia klockan två. Ska bli intressant... Har haft tre mardrömmar i natt om att jag missat bussen. Men nog går det säkert bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0